Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.8-T.S. НЕ ПАЛИ-след слагане на глава?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.8-T.S. НЕ ПАЛИ-след слагане на глава?

    Уважаеми, колеги моля за помощ.
    Проблемът е следния...

    Тази седмица правих главата - 8 криви всмукателни клапана, поради скъсани ремъци преди месец.
    Главата, е наредена и направена е сервиз -напаснати клапани, гумички, един блокирал хидравличен повдигач, обслужен вариатор и т.н....

    Но , след като монтирахме главата и накачихме всичко / кабели и т.н./ - Колата не пали.
    Идва гориво на рейката , естествено помпата също върти чува се, гориво сме сипали, ток има( поне така ни се вижда) - code на ключа си е наред - чете го, всичко изглежда нормално, колата няма имобилайзери.

    Искам да попитам, има ли нещо по характерно - някакъв предпазител който да щрака в момента на скъсване на ремъците (имал съм форд те имат реле за горивната помпа, което седи под шоф. седалка и изкача едно червено копче в такива моменти) - или нещо подобно - възможно ли е компютъра да не позволява запалване след проблема с ремъците, поради натрупаната грешка в момента на скъсването...

    (П.С.) -колата е сглобена много щателно без да се бърза, зацепена е с пети и микрометър.

    Надявам се да съм единствения с такъв мистериозен проблем и други колеги да не са патили като мен.
    Дай боже никога да не ВИ се къса ремък.

    Благодаря ВИ предварително
    Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
    Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

  • #2
    ток има( поне така ни се вижда)
    Това не го разбирам...
    Или има или няма.
    Май без диагностика няма да стане работата.
    Като сте сваляли/качвали главата да не сте забравили да включите някой от куплунзите дето са отгоре на колектора?
    Щом си сигурен в зацепването няма кой знае какви варианти освен електрически проблем.
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alcpt Покажи съобщение
      Уважаеми, колеги моля за помощ.
      Проблемът е следния...

      Тази седмица правих главата - 8 криви всмукателни клапана, поради скъсани ремъци преди месец.
      Главата, е наредена и направена е сервиз -напаснати клапани, гумички, един блокирал хидравличен повдигач, обслужен вариатор и т.н....

      Но , след като монтирахме главата и накачихме всичко / кабели и т.н./ - Колата не пали.
      Идва гориво на рейката , естествено помпата също върти чува се, гориво сме сипали, ток има( поне така ни се вижда) - code на ключа си е наред - чете го, всичко изглежда нормално, колата няма имобилайзери.

      Искам да попитам, има ли нещо по характерно - някакъв предпазител който да щрака в момента на скъсване на ремъците (имал съм форд те имат реле за горивната помпа, което седи под шоф. седалка и изкача едно червено копче в такива моменти) - или нещо подобно - възможно ли е компютъра да не позволява запалване след проблема с ремъците, поради натрупаната грешка в момента на скъсването...

      (П.С.) -колата е сглобена много щателно без да се бърза, зацепена е с пети и микрометър.

      Надявам се да съм единствения с такъв мистериозен проблем и други колеги да не са патили като мен.
      Дай боже никога да не ВИ се къса ремък.

      Благодаря ВИ предварително
      Все пак като инфо - подключихте ли комп за грешките? Датчикът на изпускателния вал наред ли е?
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        Според мен проблемът ти е в тоците виж си масите по двг и си извади свещите, дай ги на корпус и върти. Имал съм невероятно тъп подобен случай със чукната някъде по невнимание свещ отдолу където е електрода(най-вероятно докато е местена главата насам-натам) и няма палене. Само, че тогава палеше и угасваше при теб по-скоро няма искра на никоя т.е. клоня към маса. Другото което се сещам, ако са се опитвали да вадят разпределителния вал без да откачат датчика на РВ обикновено го чупят.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          А нормално ли върти на стартер, да не е като сушоар.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            А нормално ли върти на стартер, да не е като сушоар.
            Сакън Недей с лошото па ти
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Благодаря на Всички Ви за прекрасните мнения - не сме подкачвали колата за грешките, защото нямах възможност. (не я правя в София) - Датчици стчупени няма - а като извадихме свещ се виждаше, че пуска искрица ( беше светло и трудно се виждаше ).

              Колата си върти много нормално - но няма признаци че ще захапе. Утре ще ходя пак да я пробвам че жена ми всеки момент ще ражда и нямам много време...

              Живи и здрави - ако някой има нещо в на предвид да сподели, ако не ЩЕ държа в течение, каква е причината -

              Поздрави.
              Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
              Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

              Comment


              • #8
                Не идва ток на свещите. От къде може да идва проблема? Помощ!
                Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
                Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

                Comment


                • #9
                  Мотора маса има ли? ЕКУ-то има една маса също която ако я няма пак няма да има ток никъде.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Мотора маса има ли? ЕКУ-то има една маса също която ако я няма пак няма да има ток никъде.
                    Ако няма маса мотора,няма да върти стартера,иначе и аз се съмнявам в масата на ЕКУ-то,случва се след такива ремонти да се забравя.............

                    П.С.Колега погледни над дросела,където е ЕКУ-то,дали има една жица закачена на корпуса на дросела,ако няма,значи ЕКУ-то няма маса,изрови я някъде в снопа и я вържи
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      При сваляне на главата със сигурност си откачил и датчика на коляновия вал, виж дали не е от него. Ако си забравил да го закачиш няма да идва ток на свещите.
                      Alfa Romeo GTV 2.0.TS 155 hp
                      Alfa Romeo 156 1.6. TS 120 hp
                      Yamaha YZF R6 600cc 120 HP -- бивша
                      Yamaha YZF R1 1000cc 160 HP -- настояща

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Ако няма маса мотора,няма да върти стартера,иначе и аз се съмнявам в масата на ЕКУ-то,случва се след такива ремонти да се забравя.............

                        П.С.Колега погледни над дросела,където е ЕКУ-то,дали има една жица закачена на корпуса на дросела,ако няма,значи ЕКУ-то няма маса,изрови я някъде в снопа и я вържи
                        Мотора има още една маса през скоростите Ма познай като я няма главната тази колко е стабилна. Стартера си върти но бобините няма кой да зареди.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          доколкото се сещам, имаше една черна жица на корпуса на бобините
                          проверката на свещите се прави с уред и под налягане, всякакъв друг метод е 50/50
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря Ви за мненията, утре ще поровя да видя какво ще излезе.
                            - Ще пиша от къде идва проблема.

                            Имаше някакви бушони при двигателя, отпред - преди много време си мих двигателя и нямаше пак палене - имаше вода при тях - извадихме, подсушихме,сложихме и нямаше проблеми. Може ли да е нещо подобно този път - да е окислило там или нещо подобно. Сега ще прегледам ел.схемата на 156.

                            ПОЗДРАВИ
                            Alfa Romeo 156 - 1.8 T.S.
                            Alfa Romeo 156 SW - 2.4 JTD 140 +

                            Comment


                            • #15
                              Кабелният сноп, в които са кабелите за бобините, има една черна жица, която се връзва за металната плочка на ЕКУ-то и горния десен винт на ламелата за бобините. Виж дали е вързан.
                              Попитах те връзвал ли си комп към ЕКУ-то за да видиш за грешки. Датчика на коляновия вал предполагам не сте го махали
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X